Proč si kovářova kobyla najala profíka
Můžete napsat desítky webů, ale nejhorší je napsat ten svůj. Je to logické, protože máte nadhled nad stránkami jiných...
Jaké bylo testování 7divs a co přineslo
Uživatelské testování je nezbytnou součástí efektivního vývoje aplikací, webů a e-shopů. Jedině v praxi lze objevit...
Jak na rebranding a co to je
Pod pojmem rebranding si často představíme změnu loga, názvu nebo vizuálního stylu značky. Kdy je však vhodné firmu rebrandovat a jak...
Jak správně napsat title a description
SEM je zkratka pro Search Engine Marketing. Napíšu o SEO a SEM přímo sem.
Kdysi jsem si posteskl, že se mi nelíbí cenzura reklamy na...
Jak vyřešit GDPR na webu
Nejprve jsem musel číst, zkoumat, diskutovat, debatovat, konzultovat s právníkem a zjišťovat alternativní výklady. To vše proto,...
Jak získat kvalitní web
Když potřebujete webové stránky, můžete si web nakódovat sami, můžete použít open-source platformu, případně můžete jít do...
Proč nutím zákazníky ukazovat koule
Pokud si představujete, jak přemlouvám ředitele firmy k nějaké obscénní aktivitě, nejste daleko od pravdy.
Internet trpí přemírou...
Jak postupovat při tvorbě nového webu
Chcete nové webové stránky? Tak to vás na chvilku musím zarazit. To není jen tak. Web můžete udělat pekelně dobře, nebo také...
Jak optimalizovat e-shop na Shoptetu
Shoptet je právem nejoblíbenější platforma pro provoz e-shopu v ČR. Není proto divu, že každý druhý e-shop, který mě...
Případová studie SEO - optimalizace webu
Začátkem června jsme spustili web https://vasa.cz, na kterém jsem chtěl zdokumentovat postupy a vývoj optimalizace webu od nuly. Předchozí web...
Proč ten web nefunguje IV. - SEO a UX dohromady
Dostal jsem se do skvělé situace, kdy můžu provést několik zajímavých testů. Zakázky na SEO pro tři weby s velmi podobným...
Recenze na nový iPad Pro 10.5
Nový iPad Pro 10.5" je na trhu teprve pár týdnů. Díky iOS 11 však přináší poměrně veliký pokrok pro ...
Jak jsem (ne)dělal reklamu pro BMW
Aby v tom nebyl zmatek, vezmu to od Ferrari - pár let dozadu jsem psal dopis do Ferrari. Jako fakt. Věděl jsem, že vyjde nový model auta a chtěl jsem se...
Motivace, a co proti ní dělat
Velmi často se setkávám s rádoby úspěšnými lidmi, nepochopenými citáty, a někdy mám pocit, že minimálně na...
GDPR - s láskou Vaše EU
Nejlepší nápad je vést papíry o vaší IT technologii. Plundrování lesů tedy IT nevyřeší. Ne,...
UX všude kolem vás
User - Experience je obor, kterému fandíte a možná jste si toho ani nevšimli.
Co je user-experience vysvětlil Honza v tomto článku....
Jak vybudovat úspěšný e-shop II.
Před realizací vlastního e-shopu je důležité promyslet i zdroje návštěvníků. V minulém článku jsme se věnovali...
Proč nejlepší funkce vznikají až při provozu
Největší chyba je nepřiznat chybu. Při plánování webu je nutné zohlednit spoustu aspektů. Od textu, grafiky, struktury,...
Jak nastartovat obchody nejen na internetu
Rozdíl mezi obchodem a prodejem je v komunikaci. V roce 2013 mi tohle téma vrtalo hlavou hodně. Pracoval jsem jako obchodní zástupce. S kolegy jsme...
Proč ten web nefunguje III. - Reklamy a propagace
Marketing vašeho webu má stejnou váhu jako web samotný. A jeden bez druhého nemůžou existovat. Vlastně můžou, ale jsou užitečné asi...