Proč vás někdy profík odmítne

Vy odmítáte zakázky? No to jste se zbláznil! Jo, zbláznil, právě proto dělám v online marketingu. Vždyť samo o sobě je to šílené. Věnujete se tomu roky, musíte neustále držet krok s dobou a učíte se problematice, na kterou u nás ani nejsou školy. Tak se nedivte.

Ale teď vážně - odmítáme zakázky, protože máme rádi své duševní zdraví. Nejčastějším důvodem se moc zaobírat nechci. Cena je daná u každého jinak, kvalita práce také. Značku, úroveň i reference - tedy výsledky, si buduje každý sám. Co se příjmů týče, sorry jako...! :-)

 

Důvod druhý - Nevěříte nám

Existují osvědčené postupy, jak z toho webu dostat výsledky, ale určitě se to nedá nijak očůrat. A to jsme zase u toho reputačního rizika. Zkratky nefungují. A když jí opravdu chcete, bude potřeba vykácet celý les. Nevím jak vy, ale já se radši projdu (vykácet les není vůbec sranda).

 

"Nám stačí jen něco, aby tam něco bylo."

Rozumím, ale v portfoliu to mít nechci a takovou ostudu si uříznout nemůžu - živí mě reference.

 

"Proč to chcete měnit, nám se Wordpress líbí."

O.K. na rovinu - mě ne. A co se mi příčí je jeho chybovost a děravost. A když se to zaviruje, budete to chtít opravit, ideálně zadara. Ne, díky. Já přece říkal, že Wordpress nedoporučuji. Potřebujete rychlý systém.

 

"A nešlo by to se starýma fotkama?"

Jestli chcete staré fotky (ideálně v rozlišení 400 x 300 px.), nechte si starý web. Tečka.

 

"Nechte tam ten text jak je."

Opět platí - nedělejte nový web. Text je na 90% webů fakt bída, a to ani nevíte, jak blbě to nese SEO. Lepší než nový web se starým textem je nový text na starém webu.

 

Důvod třetí - Nevážíte si nás

Nevím, jak to funguje jinde. Ale Vy máte problém, Vám to nefunguje, my Vás z toho můžeme dostat. Ale jestli se domníváte, že tomu rozumíte líp, máte samozřejmě pravdu. A proto víte lépe, jak ten problém vyřešit

 

Důvod čtvrtý - Nutíte nás k nechutnostem

Já vím, že vás starý web stál spoustu peněz. Takže si můžeme hrát s mrtvolami, nebo je dokonce znásilňovat. Prostě se do starých systému už nikomu nechce. Je to trojnásobek práce (takže pravděpodobně ztroskotáme opět na ceně), ale i když se nekrofilní resuscitace podaří, mrtvé maso je prostě mrtvé. A takovouhle formu existence chcete poslat do businessu coby svého rytíře ve zlaté zbroji? No fuj.

 

Důvod pátý - Víme, co děláme, když nás to živí

A kdyby to tak nebylo, tak se tím neživíme. Co víc dodat?

Je to jednoduché - auto na servis nevozíte k řezníkovi, maso si nekupujete v servisu. A máte právo si svobodně vybrat. To, co si nakonec koupíte je však jenom vaše volba.

Tak hodně štěstí!

 

Číst další článek